.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه عکاسان طبیعت مازندران برپا شد

متن فارسيرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از برپایی نمایشگاه عکاسان طبیعت مازندران در مجتمع فرهنگی و هنری امیرالمومنین(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز رسول هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اهداف برگزاری این نمایشگاه را افزایش اطلاعات شهروندان از طبیعت مازندران و ایران، شناساندن محیط و طبیعت به بیننده و افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی در مورد عکاسی بیان کرد.
وی افزود: این نمایشگاه به ظرفیت 58 عکس از 27 عکاس از دیروز به مدت پنج روز برای بازدیدکنندگان باز است و افراد می‌توانند همه روزه از 9 صبح تا 17 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.
هادی‌زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه مجموعه‌ای منحصر به فرد از تصاویر طبیعت در کشورمان به نمایش گذاشته شده، خاطرنشان کرد: باید این طبیعت شگرف به‌درستی به مردم شناسانده و معرفی شود تا قدردان نعمات خدادادی باشیم.
وی با قدردانی از سید عسگر کیانی آکردی در این نمایشگاه ابراز داشت: این هنرمند عکاس نکایی با هماهنگی انجام داده، تاثیر فراوانی در راه‌اندازی این نمایشگاه و شناساندن هنر عکاسی به شهروندان داشته است.
سید عسگر کیانی آکردی یکی از عکاسان و برگزارکنندگان این نمایشگاه نیز به خبرنگار فارس گفت: طبیعت ناگفته‌های فراوانی دارد که باید به ‌درستی به مردم شناسانده شود و هنر عکاسی یکی از راه‌های شناسایی این نعمت خدایی به مردم است.
وی با بیان اینکه بسیاری از طبیعت ناشناخته در مازندران و ایران وجود دارد که هنوز مردم از آن آگاهی ندارند، خاطرنشان کرد: عدم شناخت درست طبیعت در برخی از موارد موجب نابودی آن شده است.
کیانی آکردی گفت: اگر طبیعت به درستی به مردم شناسانده شود علاوه بر جلوگیری از تخریب آن می‌توان در صنعت توریسم از آن بهره‌برداری کرد.
وی ادامه داد: صنعت توریسم اکنون در جهان از صنایع مهم درآمدزایی در اقتصاد کشور است که در مازندران با وجود دارا بودن طبیعت بکر خدادادی نتوانستیم به درستی از آن بهره‌برداری کنیم.
این هنرمند نکایی برنامه‌های آینده خود را برای همه‌گیر کردن و درگیر کردن مردم با طبیعت و عکاسی، برگزاری کلاس‌های عکاسی در نکا و نمایش عکس در فضای آزاد اعلام کرد.
کیانی آکردی با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه بیان داشت: عکس و هنری که با این نمایشگاه به مخاطب منتقل می‌شود بیانگر بعضی جلوه‌های طبیعی و خدادادی است که دیدن آن برای بسیاری از مردم در بسیاری از موارد مقدور نیست و این نمایشگاه فرصتی برای نمایش این طبیعت بکر است.
وی گفت: دیدن صحنه‌هایی از مناظر طبیعی شهرستان، استان و کشور بسیار جالب و مورد تأمل است چرا که شاید تاکنون مردم از وجود چنین مناظری بی‌خبر بوده و این نمایشگاه می‌تواند سرآغازی برای بازدید و استفاده از طبیعت باشد.
این هنرمند عکاس با تاکید بر حمایت مسئولان بیان داشت: در صورتی که مسئولان از هنر و هنرمند حمایت کنند می‌توانیم به آینده امیدوار بوده و برای رشد و تعالی هنر گام برداریم و در مورد عکاسی نیز باید این حمایت برای دلگرمی وجود داشته باشد تا جوانان بیشتری را به این هنر سوق دهیم.
کیانی آکردی افزود: عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه محسن غلامی، غلامرضا شهیدزاده، محمد اسلامی، عسکر کیانی آکردی، علی اسماعیل‌زاده، محمد رضایی، مهدی معصومی‌گرجی، آمنه حبیب پوریان، حسین نیک‌زاد، فاطمه رزاقی‌پور، رضا بنافتی، محمدرضا تیموری، روح الله تیموری، مرتضی اندمه، حسین شفیع‌نیا، سید منصور معصومی، میرصفی اندیکلایی، علیرضا صداقتی، سید رضا هاشمی، بهنام صدیقی، فرزین محمودزاده، سید احمد طاهرپور، مصطفی نیک‌نقش، عباس یزدان‌پناه، علی امیری، کنعانی، سید ولی شجاعی لنگری هستند.
وی متذکر شد: این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ساری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندارن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، بسیج هنرمندان شهرستان نکا، استودیو فیلم و عکس کیانی برپا شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 دي 1390
بهتر نبود 2 تا عکس طبیعت می زدید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.